20 februar 2023

Facebook Dropout Boogie


Da var gamlefar ferdig med FaceBook for godt.

Jeg ble kasta ut av Facebook forleden på grunn av at noen skjeggete, religiøse fanatikere la ut bilder av seg sjøl mens de vifta med sorte flagg som profilbilde på sida mi. 
Jeg hadde to-trinns pålogging og alt mulig, og passer på mine passord, men de klarte likevel å hacke seg inn.
Så man kan vel egentlig tillate seg å påstå at selv ufeilbarlige Facebook har tydeligvis elendige sikkerhetsrutiner - og når så noen drittsekker hacker seg inn på min profil så blir jeg straffe med utkastelse! 

Men det er ikke så farlig. Det er jo bare gamlinger på FaceBook likevel nå for tida - i følge barnebarna, og Instagram og Twitter (og SMS/Epost) er greie nok plattformer til kontakt mennesker imellom og kilde til informasjon, så jeg savner ikke Facebook et sekund.

Dessuten har jeg hørt rykter om at det finnes mennesker som klarer seg fint uten Facebook..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar